Voluntariat per la llengua

Foto
Si parles català normalment i vols ajudar una altra persona a agafar fluïdesa en aquesta llengua, fes-te voluntari/ària!
Si vols practicar el català i parlar-lo amb desimboltura, fes-te aprenent/a!

Només cal que tingueu 10 hores lliures per parlar en català (1 per setmana). Els temes de conversa, els llocs, els dies i les hores per parlar, els podeu triar lliurement. El Servei Lingüístic posarà en contacte les diferents parelles i en farà el seguiment.

Aquesta campanya, a la qual CCOO de Catalunya està adherida des del 2003, és impulsada per la Generalitat de Catalunya i els seus objectius són l'aprenentatge del català, la integració de les persones nouvingudes i la creació de parelles lingüístiques que comparteixin unes hores de conversa en català. Aquesta iniciativa, a més de facilitar un interlocutor per poder conversar en català, vol incidir en els hàbits dels catalanoparlants i consolidar la idea que el català és i ha de ser llengua comuna i d'acollida.

Si us interessa, només cal que ho comenteu al vostre professor o tutor. Més informació en aquest enllaç.

30/09/2019