Signat el conveni de residències, centres de dia i llars residències per a persones amb discapacitat intel·lectual.

Aquí teniu la nota informativa en .pdf

NOTA INFORMATIVA CONJUNTA UGT-CCOO    27 de juliol 2021

MESA NEGOCIADORA

CONVENI residències, centres de dia i llars residències per a persones amb discapacitat intel·lectual.

Companyes i companys,

Com ja sabeu, dilluns 26 teníem, davant del Servei de Negociació de la Direcció General de Relacions Laborals del Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya, una trobada per tal de fer un últim intent d’arribar a un acord per a la signatura del Conveni Col·lectiu entre la Patronal Agrupació Catalana de Centres per a Persones amb Discapacitat Intel·lectual i els sindicats CCOO i UGT.

Finalment, ahir dia 26 de juliol davant de l’autoritat laboral hem signat el següents documents:

• Acta final de la Comissió Negociadora del Conveni Col·lectiu amb l’acord arribat per les parts amb data 13 de
  • Acta de Reunió del dia d’avui amb data per a l’inici de la negociació del IX Conveni després de l’estiu.
  • Signatura del Text complert de conveni per als anys 2018-2019-2020 en català i castellà
  • Acta de delegació de la Comissió Negociadora per a d’inscripció al registre del Conveni Col·lectiu.

Finalment l’acord de conveni és una realitat. Avui mateix dia 27 de juliol s’han introduït les dades en el registre de Convenis Col·lectius per a la seva publicació. D’altra banda, es manté la ultraactivitat de 24 mesos.

Ara tocarà esperar la publicació del conveni al Diari oficial de la Generalitat de Catalunya. El Departament s’ha compromès a que sigui durant el mes d’agost per tal de que es compleixin els terminis acordats i que així totes les persones treballadores puguin cobrar els endarreriments en la nòmina del 30 de Setembre.

La resta d’articulat incorporat serà vigent a partir de la seva publicació.

Part Social de la Comissió Negociadora