El Govern de la Generalitat torna a castigar el seu Personal Laboral

LLUITEM PEL COBRAMENT DEL 10%

L’Administració ha comunicat que no pensava pagar al personal laboral el 10% que correspon a la paga del 2013. La Conselleria de Polítiques Digitals i Administració Pública fa una interpretació interessada de l’acord signat per a la recuperació de les pagues de l’any 2013 i 2014 que ens van robar amb l’excusa de la crisi.

El març del 2017 vàrem cobrar un 16,67% de la paga 2013 i un 8,33% de la paga del 2014 tot complint una sentència que obligava a l’administració a fer afectiu el seu retorn.

L’acord signat el passat 11 de desembre recollia que se’ns pagaria “el 10% de l’import que es va deixar de percebre” per tant reclamem que se’ns pagui el 10% del 83,33% que encara ens duen. En aquest sentit hem presentat un escrit a la Funció Pública.

CCOO lamentem les interpretacions interessades d’una administració endeutada que un cop més, vol jugar amb uns diners que no són seus.

CCOO exigim una rectificació per part del Conseller Puigneró i hem presentat la carta que podeu consultar aquí.