REUNIÓ GRUP DE TREBALL DEL CEB 24.3.2022

Des de CCOO us volem informar de la reunió mantinguda avui, 24 de març de 2022.

L’ordre del dia

Calendari PAS adscrit a centres de Formació Professional

El CEB ens informa que aquest punt no es tractarà perquè ha de consultar a l’Ajuntament quin és l’òrgan de representació on s’ha de tractar aquest punt. Pel fet que és una modificació de conveni.

Des de CCOO fa uns anys, des de que va començar la problemàtica, que volem tractar al tema perquè altera les condicions laborals del personal d’administració i serveis d’alguns centres educatius.

No hem tingut resposta per part del CEB, per aquest motiu veiem favorable que es tracti a la taula que pertoca aquesta situació.

CCOO us anirem informant de com evoluciona aquest tema.

Intranet

Des de CCOO, celebrem que el personal del Consorci d’Educació de Barcelona, després de 13 anys, ja disposi de la Intranet municipal.

CCOO porta aquest temps reclamant aquesta eina tant a l’Ajuntament de Barcelona com al CEB, ara ja no es podia endarrerir en el temps ja que es necessita per poder realitzar els cursos de formació que dona l’Ajuntament als seus treballadors i treballadores.

Per disposar de la Intranet Municipal és imprescindible disposar del correu xtec que heu de demanar a la vostra direcció, una vegada que disposeu del correu xtec, ho heu de comunicar a recursos humans per poder tramitar l’alta a la intranet.

Recordeu que el correu corporatiu és l’eina que té l’administració per fer-nos qualsevol comunicació.

CCOO demanem si és possible que també apareguin els cursos que s’han realitzat pel Consorci d’Educació .

Incorporació de personal subaltern Can Felipa

Aquest personal és laboral i per aquest motiu s’ha de convocar prèviament al Comitè d’Empresa del CEB.

Estabilització del personal

Des de CCOO demanem al CEB les dades del personal interí de totes les categories que estan incloses a la llei d’estabilització.

Borses docents

Des de la part sindical tornem a demanar un protocol de la borsa de treball del personal docent.

El CEB ens informa que estan realitzant la proposta i que ens la faran arribar.

CONCURS DE TRASLLAT DE SUBALTERNS/ES

El CEB ens comunica que avui ha sortit publicat a la Gaseta Municipal el concurs de trasllat del personal subaltern de centres educatius.