CONCURS DE MOBILITAT DEL PERSONAL SUBALTERN DE CENTRES EDUCATIUS

Des de CCOO us volem informar de la publicació avui, 24 de març de 2022, el concurs de trasllat pel personal subaltern de centres educatius de l’Ajuntament de Barcelona.

BASES CONCURS DE TRASLLAT PERSONAL SUBALTERNS CENTRES EDUCATIUS

INSTÀNCIA CEB PER CONCURS DE TRASLLAT

INSTÀNCIA AUTOEMPLENABLE DE L’AJUNTAMENT DE BARCELONA

TERMINI DE PRESENTACIÓ

El termini de presentació d’instàncies és de 15 dies hàbils a comptar a partir del dia següent a la publicació de les bases a la Gaseta Municipal.

Del 25 d març fins el 14 d’abril.

PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS DE PARTICIPACIÓ
Únicament es podrà participar en aquest concurs mitjançant la presentació del model de sol·licitud normalitzat que es pot descarregar a l’apartat “Sol·licitud de participació” de la convocatòria.

La sol·licitud s’haurà de presentar via registre electrònic https://seuelectronica.ajuntament.barcelona.cat/ca/registre-electronic del link de CIUTADANS

Instància genèrica (inici tràmit online), adjuntant el model de sol·licitud normalitzat esmentat.

També es podrà presentar en suport paper a les Oficines d’Atenció del Consorci d’Educació de
Barcelona situada a la Plaça Urquinaona 6 entrada pel carrer Roger de Llúria 1, mitjançant cita prèvia a l’apartat Sol·liciteu de cita prèvia, o bé per qualsevol dels mitjans que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’ 1 d’octubre del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

CCOO , portem des de fa uns 3 o 4 anys demanant concurs de trasllat.

A banda d’això ,ara publicant les bases de les quals hi ha punts dels que no hi estem d’acord i per tal hem al·legat diferents punts .

• D’acord amb l’Annex del Consorci d’educació de Barcelona a l’acord regulador de les condicions de treball comunes dels empleats públics de l’Ajuntament de Barcelona 2017_2020, en el seu art6 diu “aquesta mobilitat es promourà com a minin un cop cada quatre anys “, en el mateix punt diu “aquestes convocatòries es podran realitzar per cobrir llocs vacants destinats a ser coberts mitjançant l’oferta publica prèviament a la seva cobertura del personal de nou ingrés”.

Que l’administració porta des de el 30 de maig de 2015 , que va sortir publicat l’últim concurs de mobilitat, i que per aquest motiu s’està infringint el no convocar les 82 places de la darrera oferta pública , per donar oportunitat al personal funcionari de carrera mes antic.

La resposta de l’Ajuntament ha estat que desestima aquesta al·legació ates que el personal nomenat de carrera es troba en modalitat definitiva.

• CCOO Hem detectat que faltava per incloure 14 centres en els que hi ha un interí o no hi ha subaltern.

La resposta ha estat , que hi ha centres on no hi ha dotacions de subalterns i altres que no estan ocupades per plantilla.

CCOO també em al·legat que surtin a la convocatòria si les places son de mati o de tarda.

Desestimada