Acte “El dia de la Fundació” per celebrar els 55 anys de CCOO

Fet el 20 de novembre de 2019 a Barcelona, amb presència d’Unai Sordo i Javier Pacheco

El dimecres 20 de novembre de 2019, a la sala d’actes de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa), el sindicat i la Fundació Cipriano Garcia han organitzat per primera vegada l’acte “El dia de la Fundació”. Es commemorava la fundació del sindicat, el 20 de novembre del 1964, ara fa 55 anys, a l’església de Sant Medir de Barcelona.

S’ha fet un col·loqui amb Unai Sordo, secretari general de CC.OO., per presentar el seu llibre “¿Un futuro sin sindicatos?”, en un debat amb Ariadna Trillas, periodista d’Alternativas Económicas, abans del tancament amb Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, a banda de la poesia d’Esteve Bosch i la música de la coral Roig Encès.

Feu clic per veure:
-les fotos de l’acte ‘El dia de la Fundació’