CCOO de Catalunya celebra el 55è aniversari del seu naixement amb l’acte “El dia de la Fundació”

Demà dimecres, 20 de novembre, a les 17.30 hores, a la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16), amb Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, i Unai Sordo, secretari general de CC.OO.

Demà dimecres, 20 de novembre, a les 17.30 hores, a la sala d’actes de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa), el sindicat organitza per primera vegada l’acte “El dia de la Fundació”. Es commemorarà la fundació del sindicat, el 20 de novembre del 1964, ara fa 55 anys, a l’església de Sant Medir de Barcelona, i servirà per posar en relleu la funció que compleix la Fundació Cipriano García, el seu projecte i les activitats que desenvolupa.

Un aspecte central de la celebració serà el col·loqui amb Unai Sordo, secretari general de CC.OO., per presentar el seu llibre “¿Un futuro sin sindicatos?”, en un debat amb Ariadna Trillas, periodista d’Alternativas Económicas, que precedirà el tancament de l’acte amb Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

Prèviament, a les 17 hores, el secretari general de CCOO, Unai Sordo, atendrà als mitjans de comunicació.

Podeu veure més informació de l’acte a internet:

Barcelona, 19 de novembre de 2019

Agenda:
Dimecres, 20 de novembre, de 2019
17.00 hores (declas); 17.30 hores (acte)
Sala d’actes CCOO – Via Laietana, 16, planta baixa. BCN