Actes de reconeixement als advocats laboralistes d’Atocha

Dilluns, 11 de febrer, a Terrassa, i dimarts, 12 de febrer, a Manresa

Els propers dies 11 i 12 de febrer, des de CCOO del Vallès Occidental – Catalunya Central retrem un homenatge als advocats i advocades laboralistes d’Atocha, que van patir un atac l’any 1977 al seu despatx de Madrid. El dilluns 11 a les 18 hores l’acte es farà a la seu de CCOO de Terrassa (c/ Unió, 23), amb el suport i la col·laboració de l’Ajuntament de Terrassa, i el dimarts 12, a les 11 hores, als Jutjats de Manresa (c/ Arbonés, 29), amb el suport de l’Ajuntament i el Col·legi d’Advocats de Manresa.

Col·locarem una placa commemorativa amb la qual volem valorar aquests companys i companyes que van lluitar per la democràcia, van defensar els drets de la classe treballadora i es van enfrontar a la dictadura, i volem denunciar la massacre comesa per l’extrema dreta la nit d’aquell 24 de gener del 1977 a Madrid.

A Terrassa l’acte es farà dilluns i hi intervindran l’últim supervivent de la massacre, el company Alejandro Ruiz-Huerta; Pilar Mateo, advocada terrassenca; Alcaldia, i Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya. A Manresa es farà dimarts, també amb Alejandro Ruiz-Huerta, i Enrique Rodríguez, secretari general de CCOO del Vallès Occidental-Catalunya Central, Alcaldia, i una persona representant del Col·legi d’Advocats.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 8 de febrer de 2019