CCOO de Catalunya elabora el recull terminològic ‘Dones i món sindical’

Disponible a la web www.ccoo.cat/sl

El Servei Lingüístic de CCOO de Catalunya ha elaborat el recull terminològic Dones i món sindical. Per elaborar aquest material el Servei Lingüístic ha comptat amb la col·laboració de la Secretaria de Dones i Polítiques LGTBI del sindicat.

Tots els termes que formen part d’aquest recull tenen com a objectiu facilitar la tasca de l’actiu sindical en els àmbits de la negociació col·lectiva, la formació sindical i l’acció sindical, des del punt de vista lingüístic i terminològic.

El recull aplega setanta-quatre termes organitzats en cinc grans blocs (conceptes clau; relatius al sistema polític i social; a l’ofensiva contra el sistema; a les desigualtats i a les discriminacions laborals, i als drets laborals i a les accions al món del treball) i es pot consultar a la web del Servei Lingüístic (www.ccoo.cat/sl).Tots han estat definits des d’una perspectiva sindical i feminista.

Aquest material neix del compromís de CCOO de Catalunya amb la feminització del sindicat, contret des de la seva fundació, el 1964, i impulsat àmpliament en els darrers congressos. Per a la seva elaboració, ha rebut el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

Trobareu a internet el document Dones i món sindical:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 5 de febrer de 2019