Trobada de CCOO del País Valencià i CCOO de Catalunya per tractar temes sindicals comuns i d’actualitat

Demà dijous, 19 d’abril, a la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16)

Demà dijous, 19 d’abril, representants de CCOO del País Valencià i de CCOO de Catalunya mantindran una trobada amb la voluntat de compartir experiències de treball sindical en temes que són elements comuns o prioritaris, o bé d’actualitat. La jornada de treball té l’objectiu de reforçar el vincle entre les dues organitzacions i establir camins de treball conjunt.

En la jornada, que tindrà lloc a la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16), es tractaran temes com el finançament territorial, el corredor mediterrani, el paper del sindicat en relació amb la llengua i la cultura, la realitat nacional o la lluita contra les desigualtats des del punt de vista de gènere i es comptarà amb la participació d’Arturo León, secretari general de CCOO del País Valencià, i de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, entre d’altres dirigents sindicals.

La jornada tindrà el següent desenvolupament:

10.30 h Acollida dels participants
10.35 h Presentació de la jornada
10.50 h Sessió de treball sobre les propostes de desenvolupament social i econòmic
– FINANÇAMENT TERRITORIAL (Javier Pacheco / Arturo León)
– CORREDOR EUROMEDITERRANI (Carlos del Barrio / Mila Cano)

11.45 h Descans
12.00 h Sessió de treball sobre drets i llibertats i el paper alliberador de la cultura
– LLENGUA I CULTURA. EL PAPER DEL SINDICAT
– REALITAT NACIONAL. SEMINARI SALVADOR SEGUÍ
(Dolors Llobet / Alfons Labrador / Ferran García / Inma Martínez)

13.30 h Dinar col·lectiu
15.00 h Sessió de treball sobre la lluita contra la desigualtat i l’impacte de gènere.
– LLUITA CONTRA LA DESIGUALTAT. IMPACTE DE GÈNERE
(Alba Garcia / Cloti Iborra)

16.30 h Cloenda dels secretaris generals

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya