Presentació del llibre ‘No tengáis miedo de lo nuevo. Trabajo y sindicato en el capitalismo globalizado’, de José Luis López Bulla i Javier Tébar

Demà dimecres, 14 de juny, a les 19.00 hores, a la seu de CCOO a Barcelona

Demà dimecres, 14 de juny, a les 19.00 hores, a la sala 42 de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, 4a planta), tindrà lloc la presentació del llibre No tengáis miedo de lo nuevo. Trabajo y sindicato en el capitalismo globalizado, de José Luis López Bulla, secretari general de CCOO de Catalunya del 1976 al 1995, i Javier Tébar Hurtado, director de l’Arxiu Històric de CCOO de Catalunya i professor d’història contemporània a la Universitat de Barcelona (UB).

A més de la participació dels autors, hi intervindrà Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 13 de juny de 2017