CCOO organitza un acte en record del 40è aniversari de la massacre dels advocats d’Atocha

Divendres, 26 de maig, a les 18.00 h, a la seu del sindicat a Cornellà de Llobregat

Divendres, 26 de maig, a les 18.00 h a la seu del sindicat a Cornellà, CCOO del Baix Llobregat – Alt Penedès – Anoia – Garraf organitza “Acte d’homenatge 40è Aniversari de la massacre d’Atocha i als despatxos laboralistes del Baix Llobregat”.

Comissions Obreres treballa fa molts anys per que “Los abogados de Atocha” continuen vius en la memòria de la societat i es pugui projectar a les generacions més joves.

Es un homenatge als advocats assassinats en Atocha 55: Luis Javier Benavides, Enrique Valdelvira, Javier Sauquillo, Serafín Holgado i Ángel Rodríguez; i a els seus companys malferits, Alejandro Ruiz-Huerta, Luis Ramos, Dolores González i Miguel Sarabia i a totes les persones que van lluitar per les llibertats i la democràcia.

Amb aquest acte homenatge, compartirem el relat i el significat dels fets produïts la nit del 24 de gener del 1977 amb:

Alejandro Ruiz-Huerta, últim supervivent de la massacre d’Atocha. Catedràtic de Dret Constitucional de la Universitat de Córdoba i president de la “Fundación Abogados de Atocha”.

Rafael Senra Biedma, advocat laboralista durant el franquisme al Baix Llobregat. Cofundador i membre de l’Associació Catalana de Juristes Demòcrates.

Dinamitzarà l’acte Paula Pejenaute advocada del Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO de Catalunya. Faran una salutació a l’inici el Sr. Antonio Balmón, alcalde de Cornellà i Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya. La cloenda la realitzarà Josep M. Romero, secretari general de la Unió Intercomarcal de CCOO.

#AbogadosAtocha

Cartell acte homenatge 40è aniversari “Abogados de Atocha
targetó invitació acte homenatge 40è aniversari “Abogados de Atocha”