17è Premi Poesia de Tardor, Memorial José López García, de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya

Demà dijous, 24 de novembre, a les 18.00 hores, a la seu del sindicat a Barcelona

Demà dijous, 24 de novembre, se celebrarà l’acte de lliurament de premis de la 17a edició del Premi de Poesia de Tardor, Memorial José López García, de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya. Serà a les 18.00 hores a l’Espai L’Assemblea de la seu de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, soterrani, Barcelona).

S’aprofitarà aquest acte per recordar la Generació del 27, els seus poetes i les feministes oblidades d’aquesta generació que es reivindicaren amb el nom de “Las Sin Sombrero”. Hi haurà també una representació poètic-musical a càrrec de Jaume Calatayud y Vicente Monera.

Barcelona, 23 de novembre de 2016

Agenda: