Homenatge a les Brigades Internacionals

En commemoració del 81è aniversari del seu comiat de Barcelona

L’Associació d’Amics de les Brigades Internacionals de Catalunya i l’Associació Catalana d’Expresos Polítics del Franquisme, amb la col·laboració del Memorial Democràtic i l’Ajuntament de Barcelona, han organitzat un homenatge a les Brigades Internacionals, en commemoració del 81è aniversari del seu comiat de Barcelona.

Hi intervindran: Eduard Amouroux, membre de l’Associació Catalana d’Expresos Polítics; Grégory Tuban, historiador; Jordi Font, director del Memorial Democràtic, i Ada Colau, alcaldessa de Barcelona.

Durant l’homenatge, tindrà lloc l’actuació musical del Quartet Brossa i una ofrena floral al monument a les Brigades Internacionals, amb la participació de la coral Roig Encès de CCOO de Catalunya.

També es llegiran unes paraules de La Pasionaria, a càrrec d’Isabel Ribas, exregidora de l’Ajuntament de Barcelona, i es guardarà un minut de silenci en memòria de Lluís Martí Bielsa.

L’acte tindrà lloc el dissabte 26 d’octubre, a les 11 h, al Monument a les Brigades Internacionals (Boca Nord del Túnel de la Rovira, Barcelona).