Inauguració de l’exposició “Els jocs oblidats. L’Olimpíada popular del 36”

Demà divendres, 8 de juliol, a la seu de CCOO a Barcelona

Amb motiu del 80è aniversari de l’Olimpíada Popular del 1936, la Fundació Cipriano García-CCOO de Catalunya celebra l’acte d’inauguració de l’exposició “Els jocs oblidats. L’Olimpíada popular del 36”. Serà demà divendres, 8 de juliol, a les 12 hores, al vestíbul de la seu central de CCOO de Catalunya, a la Via Laietana, 16 (planta baixa), de Barcelona.

Hi haurà les intervencions de Carles Santacana, historiador; Adelina Escandell, presidenta de la Fundació l’Alternativa, i Montse Delgado, secretària de Formació Sindical, Estudis i Cultura de CCOO de Catalunya.

L’Olimpíada Popular que s’havia de celebrar durant la setmana del 19 al 26 de juliol del 1936 a Barcelona, esdeveniment esportiu que volia contraposar els valors de l’esport popular i antifeixisme front a l’Olimpíada de Berlín organitzada per règim nazi, no es va poder fer perquè el dia de la inauguració va coincidir amb l’inici de la Guerra Civil Espanyola.

Aquesta exposició, realitzada per la Fundació l’Alternativa, forma part de les activitats programades pel Comitè per la Commemoració del 80è aniversari de l’Olimpíada Popular del 1936, del qual participa la Fundació Cipriano García, i es podrà visitar del 8 al 26 de juliol al vestíbul de la seu central de CCOO a Barcelona.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 7 de juliol de 2016