CCOO de Catalunya organitza la 25a Escola d’Estiu

Dimecres 6 i dijous 7 de juliol a Vic

Els dies 6 i 7 de juliol tindrà lloc a Vic la 25a edició de l’Escola d’Estiu de CCOO de Catalunya, organitzada per la Secretaria de Formació Sindical, Estudis i Cultura del sindicat, sota el títol “Treball amb drets, vida digna. Una mirada sobre la precarietat”.

Es farà a l’Aula Magna de la Universitat de Vic (Edifici de la Torre dels Frares, soterrani), al c/ de la Laura, 13, de Vic, amb l’objectiu de debatre i reflexionar, entre l’actiu de tot el sindicat, al voltant de reptes i propostes per fer front a la precarietat laboral.

Hi participaran, entre d’altres, Xavier Martínez-Celorrio, Montse Hidalgo, Joan Benach, Mònica Clua, Pere Jódar i Antonio Madrid. En la inauguració (dimecres a les 10.30 h) estaran presents Jordi Montaña, rector de la Universitat de Vic, i Gonzalo Plata, secretari general de CCOO del Vallès Oriental-Maresme-Osona, i en la cloenda (dijous a les 13.45 h) estaran Joan Carles Gallego, secretari general, i Montse Delgado, secretària de Formació Sindical, Estudis i Cultura, de CCOO de Catalunya.

En aquest enllaç trobareu tota la informació:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 5 de juliol de 2016

Agenda:
Dimecres 6 i dijous 7 de juliol de 2016
a partir de les 10.30 hores
Aula Magna de la Universitat de Vic (Edifici de la Torre dels Frares, soterrani) – c/ de la Laura, 13. Vic