CCOO presenta l’exposició «Demana tanda! Un món de botigues»

Promoguda per la Secretaria de Formació de CCOO de Catalunya, i amb el suport del Departament de Migracions del sindicat, aquesta exposició posa de manifest la relació que hi ha entre els fluxos migratoris i l’activitat comercial, i ho fa mostrant la realitat quotidiana actual d’algunes botigues que estan relacionades amb aquests moviments de població.

Aquesta relació es planteja des de tres punts de vista complementaris: els establiments comercials com a espais d’integració i convivència; l’oferta d’uns serveis i uns productes molt sovint, però no sempre, condicionats per una demanda específica, i la modificació del paisatge urbà que aquestes botigues provoquen.

L’exposició consta de 12 plafons de foam, un vídeo amb 10 entrevistes, una pàgina web (www.ccoo.cat/demanatanda) i un programa de mà, i es podrà visitar al vestíbul de CCOO de Catalunya, Via Laietana 16, de Barcelona, fins al 10 de maig, de 9 h a 20 h.