Inauguració de l’Espai l’Assemblea a la seu de CCOO de Catalunya a Barcelona

Demà divendres, 20 de novembre, a les 17 hores, cloenda dels actes del 50è aniversari del sindicat

Demà divendres, 20 de novembre, CCOO de Catalunya inaugura l’Espai l’Assemblea a la seva seu a Barcelona (Via Laietana, 16, soterrani). Serà un espai que acollirà l’exposició permanent “CCOO: 50 anys d’història de Catalunya (1964-2014)”, col·lecció acollida fins al passat mes de maig el Museu d’Història de Catalunya, i l’Speakers’ Corner, zona de debat obert per a la transformació social.

L’acte d’inauguració, com a cloenda dels actes del 50è aniversari del sindicat, es farà demà, el mateix dia que es compleixen 40 anys de la mort de Franco, a les 17 hores. Hi assistiran Joan Carles Gallego, secretari general, i Montse Delgado, secretària de Formació Sindical, Estudis i Cultura, de CCOO de Catalunya, i hi actuarà la companyia Gracias a Ramón amb l’obra Mis manos, su capital.

Aquesta activitat està emmarcada dins la programació “Franco 40/40: el franquisme en quarantena”, que organitza Eurom – European Observatory on Memories UB.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 19 de novembre de 2015