Les Federacions d’Indústria i Agroalimentària celebren el 50è aniversari de CCOO de Catalunya

Demà divendres, 12 de juny, a l’antiga Fabra i Coats de Barcelona

CCOO d’Indústria de Catalunya i la Federació Agroalimentària commemoren el 50è aniversari de CCOO de Catalunya amb un acte molt especial amb el qual volen valorar el que ha estat la lluita sindical en els sectors industrials. Es tracta d’una festa oberta a totes les persones que han estat i que estan vinculades a les dues organitzacions, que es farà en un escenari molt adient per a l’ocasió, l’antiga fàbrica tèxtil Fabra i Coats. La festa es farà aquest divendres, 12 de juny, a partir de les 18 hores, a l’Espai Josep Bota del Centre Cultural Can Fabra (c. de Sant Adrià, 20, de Barcelona).

L’esperit d’aquesta festa no és altre que esdevenir un punt de trobada ludicocultural per compartir plegats les lluites viscudes, passades i presents; intercanviar vivències, reviure experiències i, sobretot, pensar en el futur. Tot això en un ambient distès i festiu, en el qual els assistents podran gaudir d’una representació teatral que els traslladarà als inicis del sindicat, de música en directe i d’una exposició gràfica i audiovisual del que han representat aquests 50 anys d’història.

També es presentarà un avanç del projecte documental Ni doblegats ni domesticats, un curtmetratge que està preparant la productora Compacto en el qual, a través d’un repàs dels moments més destacats de la lluita sindical en la indústria, es fa una reflexió intergeneracional de cap a on ha d’avançar el sindicat per adaptar-se als nous temps; un projecte que es finança mitjançant una campanya de micromecenatge a través de la plataforma digital Verkami (vkm.is/docuCCOO).

Oficina de Comunicació de CCOO d’Indústria de Catalunya, 93 481 27 96

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya