Maig de la cultura i el treball. Llibertat d’expressió

Agenda cultural del mes de maig

24 d’abril. Taller de pancartes, 16-18 h, Unió Intercomarcal de CCOO del Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia, Garraf, ctra. d’Esplugues, 68, Cornellà.

29 d’abril. “El sindicat i la llengua catalana”, 12 h, CCOO de Catalunya, Via Laietana 16, sala 42, 4a planta, Barcelona.

30 d’abril. Debat “El Baix Llobregat i la cohesió social”, 17.30 h, aula de formació Joan N. García-Nieto, Unió Intercomarcal de CCOO del Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia, Garraf, ctra. d’Esplugues, 68, Cornellà.
– Reconeixement a la trajectòria sindical i entrega de ceràmiques a les persones que reben el reconeixement per part de cada sindicat intercomarcal.
– Ofrena davant el monòlit al moviment obrer davant del sindicat.

30 d’abril. Cuines Obreres – “Receptes sense mordassa”, 18 h, CCOO de Catalunya, Via Laietana 16, sala Plateria 1, Barcelona.

4 de maig. Exposició “Botifarra! Vinyetes de la Transició 1975-1987”, del 4 al 31 de maig, CCOO de Catalunya, Via Laietana, 16, Barcelona.

12 de maig. Taula rodona “Homenatge a Jaume Perich, en el vintè aniversari de la seva mort”, 12 h. Participaran a la taula: Alfons López, humorista gràfic; Lluis Recasens, “L’Avi”, humorista gràfic; Josep María Cadena, periodista, autor del llibre “El Perich, humor sin concesiones”; ho modera Pepe Gálvez. CCOO de Catalunya, sala d’actes, Via Laietana, 16, Barcelona.

30 de maig. Lliurament del 26è Premi de Poesia Miquel Martí i Pol i el 19è Premi de Poesia José M. Valverde 2015, 18 h, CCOO de Catalunya, Via Laietana, 16, sala d’actes, Barcelona.