Teresa Torns: “Els temps, els treballs i la conciliació”, a l’Speakers’ Corner

En el marc de la commemoració del 50è aniversari de Comissions Obreres de Catalunya, continuen les sessions a l’Speakers’ Corner, un espai de debat habilitat dins l’exposició “CCOO: 50 anys d’història de Catalunya (1964-2014)”, amb la voluntat de debatre amb arguments i idees sobre el passat, el present i el futur del sindicalisme.

Teresa Torns, professora de sociologia de la UAB i membre del Centre Especial de Recerca d’Estudis sobre el Treball i la Vida Quotidiana (QUIT) i del Seminari de la Dona, ha debatut sobre “Els temps, els treballs i la conciliació”. Feia la presentació Susana Narotzky, catedràtica d’antropologia cultural de la UB.

Teresa Torns és l’autora de diverses publicacions i estudis en relació amb l’organització del temps i l’harmonització de la vida personal i laboral com De la imposible conciliación a los permanentes malos arreglos (2005), De l’estat del benestar al benestar quotidià, o Les polítiques de temps, un debat obert (2006).

L’acte ha tingut lloc el dimecres 15 d’abril del 2015, a les 18.30 hores, al Museu d’Història de Catalunya (plaça de Pau Vila, 3, al Palau de Mar).

Feu clic per veure:
-la
invitació
-el vídeo de les intervencions

Per visualitzar correctament aquests vídeos els has d’obrir des dels navegadors MOZILLA o INTERNET EXPLORER. T’expliquem com pots fer-ho en aquest breu tutorial

En cas de dubte, pregunteu a: [email protected]

Per més informació, llegiu l’article del Paco Rodríguez al seu blog PUNTO Y CONTRAPUNTO: Por la puerta trasera