Isidor Boix “Sindicalisme i solidaritat dins d’un món global” a l’Speakers’ Corner

Isidor Boix, coordinador de la Federació Sindical Internacional, IndustriALL Global Union, per l’aplicació de l’Acord marc amb INDITEX i director de l’Observatori Sindicalisme en la Globalització de la Fundación Primero de Mayo-Centro Sindical de Estudios, debatut sobre “Sindicalisme i solidaritat dins d’un món global”. En feia la presentació David Minoves, exdirector general de Cooperació de la Generalitat de Catalunya.

Hem tractat sobre la naturalesa, l’evolució, els vincles i els reptes que representen el binomi sindicalisme i solidaritat internacional en un món global. De la relació entre allò que es construeix localment, però que pot tenir conseqüències globals i, de la mateixa forma, dels fenòmens globals que condueixen a canvis en els àmbits locals.

Isidor Boix Lluch té un llarga experiència en les lluites polítiques, estudiantils i sindicals antifranquistes. Durant l’etapa democràtica va ser escollit, després de passar per altres responsabilitats sindicals, secretari d’Acció Sindical Internacional de l’antiga Federación de Industrias Textil-Piel, Químicas y Afines de CCOO.

L‘acte ha tingut lloc el dimecres 25 de març de 2015, a les 18.30 h, a l’espai de debat Speakers’ Corner, dins de l’exposició del 50è aniversari de la fundació de CCOO de Catalunya, al Museu d’Història de Catalunya (plaça de Pau Vila 3, de Barcelona).

Feu clic per veure:
-la invitació
-el vídeo de les intervencions

(per visualitzar correctament
aquests vídeos els has d’obrir des dels navegadors MOZILLA o
INTERNET EXPLORER). T’expliquem com pots fer-ho en aquest
breu tutorial

En cas de dubte, pregunteu a: [email protected]