CCOO de les Terres de Lleida celebra el 50è aniversari

Demà dimecres, 18 de març, amb presència del secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego

Demà dimecres, 18 de març, CCOO de les Terres de Lleida farà l’acte de celebració del 50è aniversari del sindicat.

Al migdia, CCOO de Lleida us convoca a la roda de premsa en la qual el secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego, farà una anàlisi de la situació laboral i social de país; la roda de premsa tindrà lloc a les 12.30 h, a la sala de reunions de la 5a planta del sindicat (Avinguda Catalunya, 2, 5a planta, Lleida).

Ja a la tarda, a les 18.00 h, al Teatre de l’Escorxador (c/Lluís Companys, s/n, Lleida), es farà l’acte de commemoració del 50è aniversari. Certament, el 20 de novembre del 2014 es van complir els cinquanta anys de la fundació de CCOO de Catalunya, des de llavors s’han anat fet diferents actes arreu del país per commemorar aquesta data, actes que clouran el proper 1 de Maig. A Lleida, ho celebrarem al Teatre de l’Escorxador, on comptarem amb la presència de la nostra afiliació i de les persones que en algun moment han estat o estan relacionats amb l’activitat del nostre sindicat, a més de les autoritats del territori que ens hi ha volgut acompanyar. Aquest acte, amb presència dels secretaris generals de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego, i de CCOO de les Terres de Lleida, Jaume Sellés, es dedicarà al record d’aquelles fites que ens han marcat i que ens han de permetre projectar-nos amb força cap al futur.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 17 de març de 2015

Agenda:
Dimecres 18 de març de 2015

a les 12.30 hores (roda de premsa)
CCOO Lleida – Av. Catalunya, 2, 5a planta. Lleida

a les 18.00 hores (acte de commemoració)
Teatre de l’Escorxador – c/Lluís Companys, s/n. Lleida