Miquel Falguera: “La reforma laboral del 2012 i la interpretació judicial” a l’Speakers’ Corner

Iniciant les sessions del mes de març

Iniciàvem les sessions del mes de març a l’Speakers’ Corner, un espai de debat habilitat dins l’exposició “CCOO 50 anys d’història de Catalunya (1964-2014)”, amb la voluntat de debatre, amb arguments i idees, sobre el passat, el present i el futur del sindicalisme, amb la participació, el dimecres 4 març, de Miquel Falguera Baró, magistrat del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, que ens ha parlat sobre “La reforma laboral del 2012 i la interpretació judicial”.

El propòsit ha estat analitzar el paper de la normativa laboral en les relacions laborals, així com les darreres tendències legislatives, i, en especial, les reformes laborals dutes a terme pel Govern actual en el mercat laboral. D’altra banda, es repassaven les diferents interpretacions judicials en aquest sentit, així com les fortes pressions que des de determinades i poderoses instàncies s’estan efectuant sobre el jutges socials.

Davant d’aquesta situació cal obrir un debat social sobre les necessàries propostes alternatives en el marc de la progressiva retallada de drets dels treballadors i de les organitzacions sindicals.

La presentació corria a càrrec de Félix Azón Vilas, magistrat del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya.

L’acte ha tingut lloc el dimecres 4 de març del 2015, a les 18.30 h, a l’espai de debat Speakers’ Corner, al Museu d’Història de Catalunya (plaça Pau Vila, 3. Al Palau de Mar, Barcelona).

Feu clic per veure:
-la invitació
-el vídeo de les intervencions