CCOO de Tarragona celebra l’acte de commemoració del 50è aniversari

Demà dijous, 26 de febrer del 2015

Amb motiu del 50è aniversari de CCOO de Catalunya, la Unió Intercomarcal de CCOO de Tarragona organitza demà dijous, 26 de febrer, els actes de commemoració. En primer lloc, a les 11.00 hores es farà la inauguració d’un carrer al barri de Sant Salvador a nom de dos històrics sindicalistes, Carme Casas i Leandre Saún.

A les 18.30 hores es realitzarà un homenatge a l’Antiga Audiència (plaça del Pallol, 3) als afiliats i afiliades de més de 25 anys d’antiguitat i de la història de CCOO al Camp de Tarragona. Prèviament, a les 17.30 hores i al mateix lloc, es farà una roda de premsa amb les intervencions del director del Museu d’Història de Tarragona, Lluís Balart; el secretari general de la UI de CCOO de Tarragona, Jaume Pros, i el secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego.

Finalment, a les 20.30 hores s’inaugurarà l’exposició “CCOO. 50 anys d’història de Catalunya a Tarragona”, a l’Antic Ajuntament de Tarragona (carrer Major, 39).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 25 de febrer de 2015

Agenda:
Dijous, 26 de febrer del 2015
– 11.00 hores: inauguració d’un carrer al barri Sant Salvador. Tarragona
– 17.30 hores: roda de premsa a l’Antiga Audiència, plaça del Pallol, 3. Tarragona
(a les 18.30 hores, acte commemoratiu)
– 20.30 hores: inauguració de l’exposició a l’Antic Ajuntament, carrer Major, 39. Tarragona