Segona sessió a l’Speakers’ Corner de CCOO, amb el professor de filosofia del dret Antonio Madrid

Demà, 14 de gener, a les 18.30 h, al Museu d’Història de Catalunya, en el marc de l’exposició dels 50 anys de CCOO de Catalunya

CCOO de Catalunya organitza, en el marc de la commemoració del 50è aniversari, les sessions a l’Speakers’ Corner de l’exposició “CCOO: 50 anys d’història de Catalunya (1964-2014)” que acull el Museu d’Història de Catalunya. Es tracta d’una sèrie de xerrades sobre el passat, el present i el futur del moviment sindical.

La primera sessió, el passat 18 de desembre, va comptar amb Guy Standing, professor de l’School of Oriental and African Studies (SOAS) de la Universitat de Londres, en aquesta nova edició, que tindrà lloc demà dimecres, 14 de gener, a les 18.30 h al Museu d’Història de Catalunya (plaça de Pau Vila, 3 de Barcelona), intervindrà Antonio Madrid, professor de filosofia del dret i coordinador del Dret al Dret de la Universitat de Barcelona (UB), que oferirà la conferència titulada “La lucha por los derechos: una tarea compartida”.

Les properes sessions tindran lloc els dimecres 21 de gener amb Jordi Guixé, i el 28 de gener amb Dolors Comas d’Argemir.

La invitació de demà es pot consultar a internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 13 de gener de 2015