Terrassa acull la 1a Cursa Solidària per la Justícia Social, organitzada per CCOO i altres organitzacions socials

El proper diumenge, 30 de març, amb la presència del secretari general del sindicat, Joan Carles Gallego

Diumenge 30 de març, el secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego, juntament amb Josep Maria Álvarez, secretari general de la UGT de Catalunya, assistiran a la 1a Cursa Solidària per la Justícia Social que tindrà lloc a Terrassa. De 9.30 h a 10.15 h està previst que atenguin els mitjans de comunicació a l’avinguda de Béjar, cantonada amb la carretera de Matadepera.

Un cop més, sent conscients del context de crisi, en el qual moltes famílies ho passen malament, CCOO del Vallès Occidental, juntament amb la UGT, el Consell Esportiu del Vallès Occidental Terrassa, la Unió Atlètica Terrassa i l’Ajuntament de Terrassa, han organitzat un projecte en format de cursa, la 1a Cursa Solidària per la Justícia Social. El projecte sorgeix de la necessitat real davant la precarietat que s’ha instal·lat en moltes llars del territori. L’objectiu és recollir aliments que seran distribuïts i gestionats per la Creu Roja mitjançant la solidaritat i el compromís de les persones participants, que lliuraran 5 kg d’aliments cadascú.

Aquesta primera edició de la cursa solidària tindrà lloc el 30 de març a Terrassa, a les 11.00 hores.

Informació de la 1a Cursa Solidària per la Justícia Social:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 28 de març de 2014

Agenda:
Diumenge 30 de març de 2014
9.30 hores (declaracions); 11.00 hores (cursa)
Avinguda de Béjar / Carretera Matadepera. Terrassa