Es convoca la cinquena edició del Premi Aurora Gómez, a la lluita feminista en l’àmbit laboral

El termini de presentació de les candidatures acaba el 30 d’abril de 2014

La Fundació Cipriano García convoca el Premi Aurora Gómez a la lluita feminista en l’àmbit laboral en la cinquena edició del 2014 amb la voluntat de reconèixer aquelles persones, col•lectius, entitats o organitzacions socials que s’hagin distingit en un projecte o acció realitzada en l’àmbit laboral i sindical dirigida a eradicar les discriminacions per raó de gènere i posar en valor el treball de les dones i la seva contribució als drets de ciutadania al llarg dels anys 2013-2014.

El termini de presentació de candidatures acaba el 30 d’abril de 2014. Podeu consultar les bases.

Els projectes guanyadors en les anteriors edicions han correspost al projecte cultural Maquiles. L’esclavitud laboral del segle XXI, produït per l’equip de l’Àrea de Cultura de CCOO de Catalunya(2010); a Girona, la acampada de la dignidad (2011),  mobilització d’unes dones pel manteniment dels seus drets laborals; al Protocol d’Assetjament sexual i per raó de sexe de Caprabo (2012) i la darrera al Pla d’igualtat d’Autoliv Kle (2013), es tracta d’un pla de formació per a tota la plantilla, en matèria de prevenció de l’assetjament sexual, sorgit del consens entre la part empresarial i la representació sindical.