Presentació del llibre “Morire di non lavoro”, d’Elena Marisol Brandolini

Dilluns 28 d’octubre, a les 19 h, a la seu de CCOO a Barcelona

El proper dilluns, 28 d’octubre de 2013, la seu de CCOO de Catalunya acollirà la presentació del llibre Morire di non lavoro. La crisi nella percezione soggettiva, de la periodista italiana i llicenciada en economía, Elena Marisol Brandolini, afincada a Catalunya.

L’acte serà conduït per Ester Boixadera, coordinadora de la Secreteria General i Relacions Institucionals de CCOO de Catalunya, a les 19 hores, a la sala 13 de la seu del sindicat (Via Laietana, 16, primera planta, Barcelona). A més de l’autora, participaran en la presentació Alba Garcia, de la Xarxa d’Acció Solidària; Jordi Giró, president de la Confederació d’Associacions Veïnals de Catalunya (CONFAVC); i Lluís Isern, metge psicoanalista.

Marisol Brandolini, que també és autora del recent llibre d’entrevistes Catalunya-España. Il difficile incastro, introdueix amb aquesta nova obra un punt de vista diferent sobre la crisi econòmica, el de les persones que resulten afectades, i denuncia com les polítiques d’austeritat a la Unió Europea empitjoren les condicions de vida de la ciutadania.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 25 d’octubre de 2013