Preestrena de la pel·lícula “Come, duerme, muere”

Demà dimecres, 23 d’octubre, a les 20h, a la seu de CCOO a Barcelona

La Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya organitza la preestrena de la pel·lícula Come, duerme, muere, de la directora sueca Gabriela Pichler, que tindrà lloc demà dimecres, 23 d’octubre del 2013, a les 20 hores, a la sala d’actes de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, planta baixa, Barcelona).

Come, duerme, muere és una mostra de cinema social. Òpera prima guanyadora de la Setmana de la Crítica a Venècia, guanyadora del Festival de Cinema Europeu de Sevilla, nominada per Suècia a la millor pel·lícula en llengua no anglesa als Oscar 2013 i millor directora i millor pel·lícula en els premis del cinema suec.

Entre el drama i la comèdia, aquest film ens apropa a la societat sueca actual, a través de la història d’una jove treballadora immigrant que, quan la crisi la deixa a l’atur, no s’acovardeix i amb resistència i empenta aixafa els obstacles abans que aquests l’aixafin a ella. La directora ens mostra que l’atur és alguna cosa més que números i estadístiques. La pel·lícula es projectarà en suec amb subtítols en castellà.

Aquesta iniciativa ha estat promoguda per El Foro por la Cultura de la Fundación 1º de Mayo, en col·laboració amb Aquelarre. Està prevista la seva preestrena per la Xarxa Cultural de CCOO a Madrid, Barcelona, València, Badajoz i Granada, i s’estrenarà a Espanya, en sales comercials, el proper 25 d’octubre.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 22 d’octubre de 2013