Col·loqui internacional: “Treball i ciutadania: a la conquesta de la democràcia. Els moviments sindicals a l’Europa del sud (1950-1980)”

Dijous, 26 de setembre, a partir de les 9.30 h a l’Arxiu Històric de la Ciutat de Barcelona

La Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya i el Memorial Democràtic de la Generalitat de Catalunya organitzen el col·loqui internacional “Treball i ciutadania: a la conquesta de la democràcia. Els moviments sindicals a l’Europa del sud (1950-1980)”, amb l’objectiu de donar a conèixer la història de tres dècades que han estat crucials per als canvis en el món del treball, dins de la segona meitat del segle XX.

El col·loqui tindrà lloc demà dijous, 26 de setembre del 2013, a la Sala Duran i Sanpere de l’Arxiu Històric de la Ciutat de Barcelona (c/Santa Llúcia, 1). La jornada s’iniciarà a les 9.30 h i es desenvoluparà en quatre sessions.

Aquest col·loqui està organitzat per la Fundació Cipriano García i el Memorial Democràtic, i hi col·labora el CEFID de la Universitat Autònoma de Barcelona, el Centre d’Estudis sobre Moviments Socials de la Universitat Pompeu Fabra i l’Arxiu Històric de la Ciutat de Barcelona.

Podeu veure el programa de la jornada a Internet.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 25 de setembre de 2013