La Federació d’Educació de CCOO de Catalunya se solidaritza amb la comunitat educativa de les Illes Balears

Davant l’actitud bel·ligerant de la Conselleria d’Educació balear cessant tres directors d’instituts

Arran el cessament de tres directors d’instituts a les Illes Balears per part de la Conselleria d’Educació del Govern Bauzà, per no acatar les instruccions derivades del nou Decret contra el català, la Federació d’Educació de CCOO de Catalunya vol mostrar la seva solidaritat amb la comunitat educativa. Per a CCOO, no és comprensible suspendre de sou i feina a tres directors que han actuat de forma impecable en l’aplicació d’una normativa que és plena de contradiccions.

Des del sindicat, juntament amb la plataforma d’entitats Somescola.cat, volem denunciar la persecució de la llengua catalana per part del Govern de les Illes Balears, del Partit Popular, i per això donarem suport a les mobilitzacions que pugui convocar la Federació d’Educació de CCOO de les Illes Balears.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 5 d’agost de 2013