Premis de poesia Martí i Pol i José M. Valverde

Bases 2008

CCOO del Barcelonès convoca el 19è Premi de Poesia Martí i Pol, en llengua catalana, i el 12º Premio de Poesía José M. Valverde, en llengua castellana, per a tots els autors que no hagin publicat cap llibre. Tanmateix, només hi podran participar les persones que no hagin obtingut el primer premi en les dues edicions anteriors dels Premis.

El tema és lliure. L’extensió del poema o del conjunt de poemes ha de ser d’un mínim de 80 i un màxim de 140 versos (la prosa poètica es compta per línies).

El treball ha de ser presentat en 6 exemplars mecanografiats, a una sola cara, de mida DIN-A4.

S’ha d’enviar a CCOO del Barcelonès ‘ Secretaria de Cultura ‘ Via Laietana, 16, 3a planta ‘ 08003 Barcelona, o bé a l’adreça electrònica [email protected].

En tots dos casos, els treballs han d’anar acompanyats d’una plica amb les dades següents de l’autor o autora:

– nom
– adreça
– telèfon fix i/o mòbil
– correu electrònic

El jurat estarà format per poetes, poetesses, escriptors, escriptores i una persona en representació de CCOO del Barcelonès, en qualitat de secretari o secretària d’actes.

S’atorgarà un primer premi dotat amb 600 € i dos accèssits dotats amb 250 € cadascun.

Els treballs premiats, així com els finalistes ‘un màxim de tres’, seran editats i tindran difusió mitjançant els diferents mitjans de comunicació del sindicat.

El termini de presentació de poemes es tanca el dia 1 d’abril de 2008.

Seran desestimats els treballs que no reuneixin totes les condicions demanades.

La resolució del jurat serà inapel·lable, i es farà pública en un acte que tindrà lloc a la sala d’actes del sindicat (Via Laietana, 16, Barcelona) el dia 10 de maig de 2008, a les 18 h.

La participació en el premi implica l’acceptació total de les seves bases.

Podeu veure en format pdf el cartell i les bases:

– Cartell.

– Bases.