Conferència d’Óscar Rebollo sobre la participació democràtica a les organizacions

Dilluns 8 d’octubre, dins la programació d'”Els dilluns del Cipri”

La propera edició d'”Els dilluns del Cipri”, cicle de conferències organitzat per la Fundació Cipriano García-CCOO de Catalunya, tindrà lloc dilluns, 8 d’octubre. El convidat serà Óscar Rebollo, professor de Sociologia de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), investigador de l’Institut de Govern i Polítiques Públiques (IGOP), qui en els últims anys ha treballat sobre metodologies per al desenvolupament local, la participació ciutadana i el desenvolupament comunitari des de la perspectiva de la inclusió/exclusió social.

Aquesta conferència, titulada “Participació democràtica a les organitzacions”, es farà, en el marc dels debats del X Congrés de CCOO de Catalunya, a les 18.00h a les sales 11,12 i 13 de la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, 1a planta), i serà presentada per Josep Maria Romero, president de la Fundació Cipriano García-CCOO de Catalunya i secretari de Formació Sindical i Cultura de CCOO de Catalunya.

Barcelona, 5 d’octubre de 2012

Agenda: