XXI Escola d’Estiu de CCOO de Catalunya

Dies 11 i 12 de juliol al Tecnocampus Mataró-Maresme

El dimecres 11 i el dijous 12 de juliol de 2012, CCOO de Catalunya celebra la XXI Escola d’Estiu, amb el títol “Un sindicat en canvi, des dels valors i el compromís de transformació”. Tindrà lloc al Tecnocampus Mataró-Maresme (Av. Ernest Lluch, 32 (Edifici Universitari TCM1, planta 2a, Aula Màster)) de Mataró, ciutat bressol de sindicalistes catalans i amb un important arrelament històric del moviment obrer, cada un dels dos dies a partir de les 9.30 h.

Entre els objectius hi ha parlar d’economia i nou model productiu o de les reformes que desequilibren el nostre model social i com fer-hi front i buscar alternatives, així com de les estratègies afiliatives per aconseguir un sindicalisme de proximitat.

Entre els ponents d’aquesta edició destaquen Joan Majó, empresari i enginyer, Josep Mateu Negre, director general del grup RACC, Ramón Górriz, secretari confederal d’Acció Sindical de CCOO, Emilio Gabaglio, secretari general de la Confederació Europea de Sindicats (CES) del 1991 al 2003, Joan Manel Tresserras, professor del Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació de la UAB, Marta Selva, professora de teoria i anàlisi de cinema i televisió de la URV, o Pere Jódar, doctor en Sociologia per la UAB.

En l’obertura participa l’alcalde de Mataró, Joan Mora, i el secretari general de CCOO del Vallès Oriental – Maresme, Ovidi Huertas, i en la cloenda, Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, i Josep Maria Romero, secretari de Formació Sindical i Cultura de CCOO de Catalunya.

Adjuntem el programa de la XXI Escola d’Estiu de CCOO de Catalunya.
Feu clic per veure:

– el resum de la primera jornada de la XXI Escola d’Estiu de CCOO de Catalunya
– el resum de la segona jornada de la XXI Escola d’Estiu de CCOO de Catalunya

Barcelona, 10 de juliol de 2012

Agenda:
dimecres 11 i dijous 12 de juliol de 2012
A partir de les 9.30 h
Tecnocampus Mataró-Maresme. Av. Ernest Lluch, 32 (Edifici Universitari TCM1, planta 2a, Aula Màster), Mataró