La seu de CCOO de Catalunya acull la vuitena edició de la Universitat Progressista d’Estiu de Catalunya (UPEC)

Entre el 2 i el 6 de juliol, a Barcelona

Del 2 al 6 de juliol tindrà lloc a la seu de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, Barcelona) la vuitena edició de la Universitat Progressista d’Estiu de Catalunya (UPEC). Amb el lema ‘El futur és a les nostres mans’, es tracta d’un marc de reflexió impulsat per col·lectius d’esquerra que volen seguir defensant l’estat del benestar.

La conferència inaugural es farà dilluns 2 de juliol a les 12 h a càrrec de Joan Tugores, catedràtic d’economia de la Universitat de Barcelona, presentat per Jordi Serrano, rector de la UPEC, i Joan Carles Gallego i Josep Maria Àlvarez, secretaris generals de CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya, respectivament.

A banda del dia inaugural i del de cloenda, els tres dies centrals les sessions tractaran els següents eixos: Catalunya, recuperem la democràcia segrestada i canvi de paradigma econòmic.

Enguany està prevista la participació de ponents com Muriel Casals, Said el Kadaoui, Najat El Hachmi, Arcadi Oliveres, Joan Manuel Tresserras, Gerardo Pisarello, Josep Maria Terricabras, Xavier Vinader, Milagros Pérez Oliva, Josep Fontana, Vicenç Navarro, Alberto Recio, Marina Subirats, Antón Costas, Pere Pons o Manel Barceló, entre d’altres, i també una conferència de cloenda amb Pere Navarro (PSC), Joan Herrera (ICV), Jordi Miralles (EUiA) i Oriol Junqueras (ERC).

Adjunt a la notícia, podeu trobar el programa de la UPEC’2012.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 29 de juny de 2012