Tercera edició del Premi Aurora Gómez a la lluita feminista en l’àmbit laboral

Homenatge de les dones de CCOO a l’escriptora Montserrat Roig

La Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya organitza demà dijous, 21 de juny, l’acte de lliurament de la tercera edició del Premi Aurora Gómez a la lluita feminista en l’àmbit laboral. Es tracta d’un premi instituït per reconèixer les accions dirigides a eradicar les discriminacions per raó de gènere.

L’acte es farà demà a la sala d’actes de la seu de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, Barcelona) a partir de les 18.00 h, i en ell es donarà a conèixer la candidatura guanyadora, que rebrà un guardó consistent en una obra creada per l’escultora Mercè Riba.

En el marc de l’acte, es farà un homenatge de les dones de CCOO a l’escriptora Montserrat Roig, que correrà a càrrec del Grup de teatre ATRESSÍ T de CCOO del Vallès Occidental, el qual dramatitzarà alguns fragments de la seva obra. S’ha editat un opuscle, ‘Montserrat Roig, el poder de la paraula’, amb un recull de fragments de l’obra literària i d’articles periodístics de l’escriptora, que es donarà a les persones assistents a l’acte.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 20 de juny de 2012