Novel·la negra. Novel·la social. El llegat de Manuel Vázquez Montalbán

Actes de la Setmana Cultural de l’1 de Maig de CCOO de Catalunya

En el marc de la Setmana Cultural de l’1 de Maig, la Federació d’Ensenyament de CCOO de Catalunya i la Secretaria de Cultura de CCOO del Barcelonès, amb la col·laboració de la Fundació Cipriano García i l’Àrea de Cultura de la Secretaria de Formació Sindical i Cultura de CCOO de Catalunya, organitzen l’acte “Novel·la negra. Novel·la social. El llegat de Manuel Vázquez Montalbán”.

A l’acte, presentat per Dolors Vallejo (Federació d’Ensenyament), intervindrà Michael Eaude, autor del llibre Con el muerto a cuestas: Vázquez Montalbán y Barcelona, i David C. Hall, autor del llibre Barcelona skyline, XV Premi de Novel·la Negra Ciutat de Getafe 2011.

L’acte començarà a les 18 hores, a les sales 11, 12 i 13 de CCOO de Catalunya, Via Laietana, 16.