Projecció de CATALUNYA ÜBER ALLES!

CCOO i la Fundació Cipriano García conviden a aquest acte

CCOO de Catalunya convida a la projecció de la pel·lícula Catalunya über alles!, de Ramon Térmens, el proper dilluns 12 de desembre, a les 18 h, als Cinemes Maldà (Carrer del Pi, 5, Barcelona). Després de la projecció es farà un col·loqui amb el seu director.

La pel·lícula reflecteix a través de tres històries una societat en conflicte obligada a reinventar-se o a saltar pels aires. Interpretada per Joel Joan, Jordi Dauder, Gonzalo Cunill, Babou Cham, Vicky Peña, Belén Fabra, Àngels Bassas i Boris Ruíz, va ser presentada a la passada edició del Festival de Málaga, on va obtenir el Premi Especial del Jurat, el Premi del Jurat Jove i la Menció Especial per a Babou Cham. La pel·lícula ha participat al Festival des Films du Monde de Montréal, al London Spanish Film Festival, a la Pantalla Pinamar de Argentina, a la Mostra de Cinema Llatinoamericà de Catalunya i a la Mostra de Cinema i Treball de Madrid.

L’entrada és gratuïta però convindria que confirméssiu la vostra assistència a [email protected].

Aquesta activitat, impulsada per la secretaria d’immigració i  l’area de cultura de CCOO s’emmarca en la celebració del 25è aniversari del CITE (Centre d’Informació per a Treballadors Estrangers) de CCOO de Catalunya, compta amb la col.laboració del Seminari Salvador Seguí de la Fundacio Cipriano García.

Feu clic per veure la invitació