Difusió de materials culturals en l’àmbit de la formació

Les persones que accedeixen a cursos de formació de la Fundació Paco Puerto per millorar la seva situació laboral ja poden disposar dels materials informatius sobre cultura i llengua. Concretament a través dels plafons informatius (com és el cas de la “Cartellera”, un document informatiu sobre els descomptes culturals en teatres i cinemes per a l’afiliació de CCOO de Catalunya), dels expositors (diversos tríptics vinculats amb el Servei Lingüístic de CCOO de Catalunya i la promoció de la llengua catalana, com el programa Voluntariat per la Llengua, els llibres de Lectura Fàcil que promou el sindicat i antologies fotogràfiques de consulta Un treball digne per a una vida digna).

Per a CCOO l’increment de la qualitat de vida de la classe treballadora també passa per garantir l’accés a la cultura i la participació en  la vida cultural. Aquesta aposta conjunta per la difusió dels recursos culturals i lingüístics de CCOO respon a una voluntat conjunta d’unir esforços per fer que les persones que vénen al sindicat també accentuin el desenvolupament d’aquest dret de ciutadania social, com és la cultura.

SFSICFPP