L’Àrea de Cultura de CCOO de Catalunya s’adhereix a la campanya “We are more”

“We are more”, promoguda per Culture Action Europe amb la col·laboració d’European Cultural Foundation, dóna suport a les arts i la cultura

“Nosaltres som més” (“We are more”) és el nom de la campanya de suport a les arts i la cultura que promou Culture Action Europe amb la col·laboració d’European Cultural Foundation, que defensa els drets culturals, l’educació i una ciutadania activa; finançament públic per garantir la diversitat, la qualitat de l’oferta cultural i l’accés de tothom a la cultura per desenvolupar societats creatives, democràtiques i riques en la seva diversitat.

La campanya ha d’aconseguir 15.000 signatures perquè es pugui sol·licitar una partida digna per a cultura per al període 2014-2020 abans que es decideixin els pressupostos de la Unió Europea el proper mes de juliol.

Des de l’Àrea de Cultura de CCOO de Catalunya ens hi adherim ja que defensem la cultura com a dret de ciutadania i com a clau per a la cohesió social i us encoratgem també a adherir-vos al Manifest, a títol individual o com a entitat, al web de la campanya, www.wearemore.eu o directament a la zona d’adhesió, http://www.wearemore.eu/ manifesto/, abans de divendres 1 de juliol.