CCOO de Catalunya celebra el 80è aniversari de la proclamació de la República

L’acte vol fer memòria dels valors republicans i tenir-los presents a l’hora de construir el futur

CCOO de Catalunya celebra el 80è aniversari de la proclamació de la República a la seu del sindicat (Via Laietana, 16, de Barcelona), amb la voluntat de reforçar el compromís de lluita per seguir conquerint els drets socials i de ciutadania com a perspectiva de futur.

Amb motiu d’aquesta celebració s’inaugurarà l’exposició “República. Memòria històrica, valors de futur“, el proper dijous, 14 d’abril de 2011, al vestíbul del sindicat (Via Laietana, 16, de Barcelona), a les 13 h.

En l’acte intervindrà Àngel Crespo, secretari general de CCOO del Barcelonès, i Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya. A més, es faran lectures vinculades amb la proclamació de la República.