Antonio Rosa, company de CCOO de Catalunya, obté el segon premi del Certamen de Vídeos Curts d’Internet organitzat per CCOO

El treball premiat és l’Stop motion “Grafitti”, de suport a la vaga general del 29-S

El passat 22 de novembre, es van lliurar, a Madrid els premis del Primer Certamen de Vídeos Curts per Internet organitzat per CCOO. L’objectiu d’aquest certamen era plasmar en un vídeo d’una durada màxima de 40 segons, les raons de la vaga general del 29-S. A l’acte van assistir els finalistes, els membres del jurat i el secretari de Comunicació de CCOO, Fernando Lezcano, així com la secretaria de Joventut, Cristina Bermejo.
El nostre company Antonio Rosa va obtenir el segon premi pel seu vídeo titulat “Grafitti“. Els altres guardonats van ser Manuel Chaparro per “Historia del Trabajo” amb el primer premi i Maria Vicenta Moyano amb “Movilízate” que va obtenir el tercer guardó.

L’Stop motion “Grafitti” forma part d’un conjunt de materials que Antonio Rosa va editar com a suport i difusió de la vaga general del passat 29 de setembre.

Més informació.