Homenatge a Antoni Tàpies. Una empremta solidària.

Homenatge a l’artista compromès i solidari.

La Secretaria de Formació Sindical i Cultura de CCOO de Catalunya organitza un acte d’homenatge a Antoni Tàpies, amb motiu de l’obra “Empremta de mà” (1974), que l’artista va donar al sindicat per fer una acció solidària amb el poble vietnamita: les reproduccions que es van fer d’aquest quadre es van vendre a les fàbriques i barriades per tal de recollir fons per ajudar el poble vietnamita.

L’homenatge tindrà lloc a la Fundació Antoni Tàpies de Barcelona el proper 18 de novembre a les 18 hores, i serà conduït per Isabel Graupera i Lluís Burillo, i comptarà amb les emotives intervencions de Pere Portabella, de José Luis López Bulla i Joan Carles Gallego.

Persones vinculades a la cultura i properes a l’artista, com Miquel Tàpies, president de la Fundació Antoni Tàpies i fill de l’artista, Perejaume o Raimon assistiran a l’homenatge a l’art compromès i solidari.