CCOO i Citilab signen un conveni de col·laboració

La Fundació privada pel foment de la societat del coneixement (Citilab) i la Unió Comarcal de CCOO Baix Llobregat han signat un conveni de col•laboració que permetrà les dues organitzacions aprofundir en el coneixement mutu i les possibilitats de col•laboració per consolidar els seus objectius.
 Les dues organitzacions, que reconeixen compartir alguns objectius, obren les portes a incloure diferents annexes que puguin recollir diferents iniciatives.

La Fundació privada pel foment de la societat del coneixement és una fundació privada sense ànim de lucre de caràcter cultural que desenvolupa, principalment, les seves funcions a Catalunya. Citilab dirigeix la seva activitat, entre altres, a la consecució de les finalitats següents:

a) Promoure la nova cultura digital de la Societat del coneixement, divulgant les noves tecnologies, i les noves relacions entre art, ciència i noves tecnologies.

b) Apropar al gran públic a les últimes innovacions tecnològiques d’Internet en totes les seves manifestacions, mitjançant l’organització d’actes culturals i d’oci, de conferències i de tot tipus de demostracions.

c) Mantenir la cohesió social dintre de la nova era digital, facilitant l’accés democràtic a la informació i fomentant la utilització de les noves tecnologies.

d) Promoure i desenvolupar tot tipus d’activitats formatives en relació amb aquest camp d’actuació.

Aquest conveni es d’especial importància per CCOO ja que possibilitarà, mitjançant la nostra Escola de Formació Sindical, l’aprofundiment en la formació i la capacitació dels quadres sindicals i delegats i delegades en general en les matèries on el Citilab presenta ja un ampli coneixement i experiència.