Per Sant Jordi, CCOO de Catalunya s’omple de llibres

CCOO del Barcelonès i la Secretaria de Formació Sindical i Cultura organitzen conjuntament una parada de llibres

CCOO del Barcelonès i la Secretaria de Formació Sindical i Cultura us conviden a visitar la parada de llibres que organitzen conjuntament.

De 9 a 14 h tindreu una àmplia oferta de llibres que ens ha facilitat la llibreria Pròleg i els títols de la col•lecció Llegim de Lectura Fàcil, promoguda per CCOO de Catalunya. Us presentem la novetat del darrer títol de la col•lecció, Les mateixes estrelles, de Núria Martí, que va guanyar el Premi de Lectura Fàcil. També trobareu els títols anteriors: No estem mai sols: conèixer Miquel Martí i Pol, de Carme Pérez-Arnau, La mirada ferida, de Mireia Companys, i El nou món de la Sandy, de Fina Niubó.

Tots aquests llibres tindran el 10% de descompte.

A més, a les 10.30 h es farà la presentació del llibre Haissa. Història d’una tragèdia obrera en el tardofranquisme, a càrrec del seu autor, Emili Fernando Puig, que un cop acabat l’acte signarà exemplars del seu llibre.

Les persones que adquireixin llibres rebran l’antologia fotogràfica Un treball digne per a una vida digna, amb fotografies d’Antonio Rosa i comentaris de persones vinculades al món de la cultura.

També s’obsequiarà les persones que visitin la parada amb exemplars de llibres de poesia i un punt de llibre.

Us hi esperem!