“L’ús social de la llengua catalana en el món del treball”

Una proposta per aquest 23 d’abril, Diada de Sant Jordi

CCOO de Catalunya  ha refermat una vegada més la seva aposta perquè el català sigui una llengua d’acollida en una societat que garanteixi la igualtat de drets i de deures de tota la ciutadania i perquè el català, com a llengua pròpia de Catalunya, sigui una llengua compartida per tothom.

Ho ha fet a partir de l’elaboració d’un document que recull els principals eixos del debat sobre l’ús social de la llengua catalana en el món laboral i sindical, que el sindicat ha promogut darrerament en el marc del Seminari Salvador Seguí, de la Fundació Cipriano García.

Com sabeu, aquest espai de la nostra organització es dedica a la reflexió estratègica al voltant del moviment sindical de CCOO de Catalunya i de la seva concepció de classe i nacional.

Així, després d’un llarg procés de reflexió en el qual hi han participat diferents persones expertes i també el conjunt de l’afiliació, el document “L’ús social de la llengua catalana en el món del treball” va ser aprovat pel Comitè Confederal de CCOO de Catalunya en la sessió del 20 de gener de 2010.

Us convidem a conèixer el resultat de totes aquestes reflexions i propostes a través de “L’ús social de la llengua catalana en el món del treball”.