CCOO de Catalunya convoca els seus afiliats i afiliades a participar en els actes de suport al jutge Baltasar Garzón

CCOO de Catalunya, com a membre de la plataforma ‘Un clam de justícia’ (que aplega a ciutadans i ciutadanes i a diferents entitats, associacions i organitzacions) amb l’objectiu comú de defensar dels valors democràtics i la memòria democràtica, dóna suport a la convocatòria unitària que ha sorgit, a tot l’Estat, d’una iniciativa ciutadana que s’aplega sota el lema “Investigar els crims contra la humanitat no es delicte. Jo recolzo a Garzón”.

Concentració ciutadana

Dissabte, 24 d’abril, a les 18.30 hores
Plaça de Sant Jaume de Barcelona

Compta amb el suport, entre d’altres, de:

Manuel Perona (President de la Assoc. per a la recuperació de la memòria històrica de Catalunya), Rosa Regàs (escriptora), Rubén García Cebollero (escriptor), Juan Marsé (escriptor), Carmen Elías (actriu), Carmen Domingo (escriptora), Isabel Coixet (directora de cinema), Javier Gurruchaga (cantant), Associació d’Estudiants Progresistes, Carles Balagué i Mazón (director de cinema) i Joaquim Oristrell (director de cinema).

Més informació a http://www.jorecolzoagarzon.blogspot.com/

Descarrega el manifest de suport al jutge Baltasar Garzón
Mira les fotos de l’acte de suport del dia 20 d’abril de 2010 al Paranimf de la UB organitzat per la Plataforma ‘Un clam de justícia’ (http://nosquedalapalabra.org)
També podeu veure el vídeo de l’acte de suport del dia 20 d’abril de 2010 al Paranimf de la UB