Recollida de signatures per a la millora de les condicions laborals del sector de la neteja

La Secretaria de Formació Sindical i Cultura dóna suport a aquesta iniciativa

La Secretaria de Formació Sindical i Cultura dóna suport a la recollida de signatures del món del treball, la cultura, la universitat i entitats socials perquè es negociï un conveni que millori la qualitat de vida i de treball del personal laboral del sector de la neteja.

Per aquest motiu, us demanem el suport a aquesta iniciativa mitjançant l’enviament al correu electrònic [email protected] el vostre nom i cognoms, número de DNI i professió. Els noms de les persones que us adheriu a aquesta campanya es podran consultar al web de l’Àmbit de Cultura de CCOO de Catalunya, www.ccoo.cat/cultura.

Per a més informació, podeu consultar el manifest, signat conjuntament per CCOO i UGT, fent clic aquí.

Envieu aquesta notícia als vostres contactes i convideu-los a adherir-se a la campanya!

Sector de la neteja