CCOO de Catalunya presenta la versió virtual de l’antologia fotogràfica ‘Un treball digne per a una vida digna’

Amb motiu del Dia mundial contra el treball infantil, que se celebra demà, 12 de juny

Amb motiu del Dia mundial contra el treball infantil, el 12 de juny, CCOO de Catalunya presenta la versió virtual de l’antologia fotogràfica ‘Un treball digne per a una vida digna‘, que consta de més de seixanta fotografies d’Antonio Rosa i que van acompanyades d’un comentari de persones vinculades al món de la cultura des d’àmbits ben diversos, com l’educació, les arts plàstiques, l’arquitectura, les arts escèniques, el disseny gràfic, la literatura, la música, els mitjans de comunicació, els drets humans, la recerca i la salut.

‘Un treball digne per a una vida digna’ fa un recorregut per les exposicions i els documentals produïts per la Secretaria de Formació Sindical i Cultura de CCOO de Catalunya relacionats directament amb el món del treball, on es tracten qüestions com l’explotació laboral infantil dels nens i nenes de Llatinoamèrica, les condicions de vida i de treball de la mineria artesana del Triangle Miner de Nicaragua, la situació de la dona a les indústries maquiladores o la realitat quotidiana de la immigració a Catalunya.

Per a CCOO, la cultura ha de ser creadora de pensament crític, i amb aquesta antologia, que podeu trobar al web www.ccoo.cat/cultura, reforcem el nostre compromís en la defensa d’un treball digne per a una vida digna.